fredag 23 december 2016

En liten killes dag!

Det har varit en bra natt måste jag säga. Jag har inte hostat mycket. Det gjorde jag kanske tillräckligt i går kväll. Jag har fått sova lite mer sammanhängande.
Däremot satte hostan igång nu när jag gick upp. Och jag var tvungen att gå upp och ta tabletter för jag har så himla ont i huvudet idag. Men det ska väl gå det med.

Vi har lite ärenden vi ska iväg på idag. Fixa det allra sista med mat och annat inför helgen. Sedan ska vi köra och gratulera en liten kille som fyller 2 år idag. Vårt lilla fina barnbarn Ludwig har sin födelsedag idag och vi ska köra upp och gratulera honom tänkte vi. Jörgen får köra för det orkar inte jag. Jag ska bara sitta och vila i bilen.





Men morgonen börjar ju med en promenad som den alltid brukar och så även idag. Det är jätteskönt ute. Ingen snö tyvärr men det kan man väl inte räkna med vid dessa breddgrader kan jag tänka. 

Jag hoppas du får en lugn och fin lillejulafton med inte alltför mycket stress. Ta en stund och bara sätt dig ner..andas..gör ingenting.. Det behövs det med.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar