tisdag 6 december 2016

Det var inte planerat!

Idag har det varit en busy dag. Ingen stress men jag har fått en hel del gjort.


Jag fick slagit in alla kvarvarande julklappar utom de två största för de orkade jag inte när jag packat in alla andra. Du kan kanske förstå varför när du ser bilden nedan.




Nöjd och belåten gick jag och duschade och sedan gick jag faktiskt ut en längre runda och det var så skönt.



När jag kom hem var det vidare iväg och uträtta lite ärenden. Handla och hämta paket på olika ställen. Sedan körde jag till gymmet för det var nästan dags att börja jobba.

Jag bestämde mig där och då för att köra ett lätt, lite kortare pass. Det var inte direkt planerat men så fantastiskt härligt. (Inte lönt att jag duschade tidigare men vad gör väl det om hundra år?!)
Det blev crosstrainer i knappt 15 minuter, sedan körde jag plankan, sned planka på båda sidor, superman och situps med benen upp. Avslut med min yoga. Härligt!!

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Gran och inslagna klappar, du ligger före mig i schemat:)! Men man kan aldrig få för mycket jul!!

    SvaraRadera