torsdag 22 december 2016

Det är ett gott tecken!

Efter en natt med lite sömn, mycket hosta och snörvlande så är jag rätt så trött. Men jag känner ändå att det går på rätt håll. Ingen feber nu och det är ett gott tecken. Smärtan är hög i hela kroppen men det trodde jag ju inte annat när jag inte kan träna och dessutom har en infektion i kroppen. Det är bara att gilla läget.

En liten, kort promenad har jag klarat av nu på morgonen och det var skönt även om det regnade. Skönt att få lite luft. Nu sitter jag och myser med tända ljus och en kopp kaffe.



Idag ska jag inte göra ett dugg. Jag ska bara vila. Jag vilar mig frisk serru. Det är bästa metoden.
Så det blir soffelocket idag också. Eventuellt att jag fixar lite middag senare i eftermiddag men det får jag se om jag orkar. Annars får mannen göra det.

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Och jul blir det ändå! Ta det lugnt, vila mycket och krya på dig så gott du kan!

    SvaraRadera