torsdag 29 december 2016

Är det en vanlig dag?!

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?

Nej, idag är ingen vanlig dag för idag fyller min älskade pappa år. Grattis pappsen 💕


Bild tagen av Maria.O

Jag vaknade med huvudvärk, vilket ju inte är så kul. Men det blir förhoppningsvis snart bättre.
Jag gick upp, satte på kaffe och tog mina tabletter, så det blir nog snart bättre.

Morgonrundan är avklarad och det var en skön, faktiskt lite längre runda. Jag har ökat på rundan lite varje dag nu sedan några dagar tillbaka. Snart är jag på g igen och kan t.o.m börja träna igen. Hoppas jag. Jag längtar så oerhört till när jag kan träna igen. Men det är ingen idé att skynda på det. Det får ta den tid det tar och jag får "lida" fram tills dess.

Idag ska jag iväg och klippa mig och det behövs verkligen kan jag berätta. Lite fin inför nyår...
Och i eftermiddag ska jag jobba.

Ha det gott
Lene




1 kommentar: