söndag 27 november 2016

När första ljuset brinner..



En härlig morgonpromenad är avslutad. Vilket väder en söndag i slutet på november. Solen skiner, det är kallt (har varit frost inatt) och det blåser inte någonting. Däremot när jag kommer in från min runda så börjar det blåsa lite smått. Skönt jag hann runt i alla fall. 



När första ljuset brinner... 
Idag är det första advent. Herrejisses var tar tiden vägen?! Det är lite drygt en månad kvar av 2016. Det är knappt man kan tro det. Men så är det i vilket fall som. Trott eller ej..




Idag har jag tänkt att jag ska träna. Dricka mitt kaffe i lugn och ro, äta lite frukost sedan köra och dra ett pass på gymmet. Det är tanken.

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Advent är en härlig tid, om man kan bortse från alla måsten och ta sig tid att njuta! Vilken fin ljusstake du pysslat ihop!

    SvaraRadera