torsdag 24 november 2016

Fantastiska torsdag!



Godmorgon, godmorgon..
Denna fantastiska torsdag vaknar vi upp till en kall morgon med frost på gräset. Solen skiner och det är helt vindstilla. Än så länge i alla fall.
Vilket underbart väder att ta en morgonpromenad i. Jag är helt lyrisk.

Ta det lugnt idag är det som gäller. Min kropp den smärtar och jag har ruggigt ont i bl.a mitt ena pekfinger och mycket mer. Så konstigt att det helt plötsligt gör djävulskt ont i mitt pekfinger. Jag kan knappt röra det. Men det går snart över (hoppas jag). Så fram tills jag ska jobba är det lugn som gäller.

Eventuellt ska jag träna men det har jag inte bestämt mig för än. Jag får se hur jag gör för jag har tanke på att träna i helgen också så jag får se hur jag gör. Kanske att jag bara trampar lite på stepwell idag. Den som lever får se..

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar