söndag 13 november 2016

Dagen börjar som den alltid brukar!

Guuuuud vad jag älskar detta vädret. Om man inte räknar med att det inte är bra för min kropp så älskar jag detta vädret. Kallt, klart, hög luft, sol, vindstilla. Me likelike

Det är söndag och helt underbart. Vilken söndag.

En hel dag med lite pulande här hemma och ikväll ska vi iväg till Malmö Arena och se Kents sista konsert. Det ska bli spännande. Jag är ingen jättestor fan av Kent, men jag tycker de är bra. Däremot gillar Jörgen dem skarpt. Jag köpte biljetterna åt honom och han frågade om jag ville följa med. Klart jag gör! Det är alltid kul att gå på konsert.

Dagen börjar som den alltid brukar börja, med en skön promenad. Helt fantastiskt i detta underbara väder. Sedan kaffe som vi sitter och intar i detta nu.
Snart ska vi lyssna på vår lilla repris av Melodikrysset eftersom vi missade det igår. Därefter sätter vi igång med lite pulande här hemma. Hyllplanen ska färdigställas idag och Jörgen ska få upp en ny hylla i köket.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar