onsdag 12 oktober 2016

Man överlever ändå!

Idag är det lite grått och tråkigt ute. Sånt smått regn som tar sig in överallt och det blåser. Brrr man skulle sitta inomhus med tända ljus och bara mysa. Men det kan jag ju göra en stund kom jag på. Hihi då tror jag att jag gör det.

Egentligen skulle jag jobba kväll, men chefen bytte med mig så jag jobbar eftermiddag istället. Det är nice på sitt sätt. Det tråkiga är att jag inte får träffa Jörgen innan han kör till scouterna, men det överlever vi. Jag får göra middag innan jag kör till jobb.

I våras köpte jag pelargoner på Sularpsfarmen som ligger i Södra Sandby. Bästa stället att köpa fina blommor och frukt/grönsaker. Billigt också. Nåväl, jag köpte 10 stycken pelargoner och vet du..där är de som håller sig hur fina som helst fortfarande. En del blommor är lite vissna men där kommer faktiskt nya knoppar. Jag är helt förstummad. Är det bra kvalité då eller?

Ha det gott
Lene



Min fina pelargon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar