tisdag 11 oktober 2016

En ny "sittning"!



En skön, frisk morgonpromenad är aldrig fel. Det har blivit höst på allvar nu känns det som. Men vad gör det? Det är ju som det ska.

Idag ska jag träna! Jag ska köra ett pass innan jag börjar jobbar har jag tänkt. Sedan ska vi fotograferas på jobb igen och det blir när jag slutat. Förra fotot vi tog så var inte alla med och det vill vi ju. Så det blir ny "sittning" idag. Det gör faktiskt absolut ingenting för jag är inte så värst nöjd med det förra fotot. Kolla själv här..



Jag ser ju inte klok ut!! Haha men det bjuder jag på.

Ikväll kommer en kompis och ska titta på lite kläder jag säljer ut (jag har rensat ut en hel del som jag ska försöka sälja av, annars åker de i bingen) men annars händer inget speciellt faktiskt. Så det blir vila resten av dagen. Det är nice det med.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar