torsdag 6 oktober 2016

Det löser sig alltid!

Fy vad jag är trött. Var kommer denna trötthet från? Asch det var en dum fråga..det vet jag ju.
Jaja nu kickar vi igång denna dagen.

Den börjar som alla andra med en uppfriskande promenad. Nu är det minsann kallt. Igår när jag skulle gå ut med Zeth när jag kom hem från jobb så fick jag plocka fram tjockare höstjackan. Det skojar man inte bort minsann. Den åkte på även nu imorse.

Nu sitter jag inomhus och njuter av mitt morgonkaffe. Precis som det ska vara.

Igår blev det allt helt omvänt pga att Lisa, min kollega var sjuk. Och hon kommer inte idag heller så jag jobbar förmiddag istället för eftermiddag. Men det är lugnt. Jag har fått lite mer tid än igår att planera min dag. Gårdagen fick jag ta ett intro på gymmet som Lisa egentligen skulle ta. Men det är så det blir ibland. Lisa, den stackaren, kan ju inte hjälpa att hon blivit sjuk. Vi gör det bästa av det och  det löste sig (som det alltid gör).
Idag har jag inget sådant på agendan. Jag har tänkt jag ska träna när jag slutar och det ska bli skönt. Det har inte blivit så mycket träning denna veckan, för det är en del annat som kommit emellan tyvärr. Men idag blir det av.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar