söndag 9 oktober 2016

Det är ok det med!

Höstens vackra färger

Brrr..hösten är här. +8 grader när jag gick ut med Zeth nyss. Brrr säger jag bara.
Men friskt och gott är det. Regnet hänger i luften och man ser att det regnat inatt.
Det är så härligt med hösten för det är så vackra färger. Så fina skiftningar i rött, grönt, gult, rost på hösten. Love it.

Idag blir det ingen träning som först var planerat. Ulrica som jag skulle träna med har ont i halsen så då passar jag också på att pausa. Jag har fått bra med träning i veckan ändå så jag är nöjd. Det blir vila för mig. Det blir inte alltid som man tänkt och det är ok det med.
Jag ska bädda rent i sängen men annars ska jag inte göra något. Middag..jag ska göra middag också. Lasagne blir det här hemma idag. Gott gott.

Förra helgen när Jörgen fixade till våra krukor och växter inför vintern så sade vi att om det är fint väder (läs torrt) när han kommer hem från vandringen idag så ska vi klippa gräset. Jag tror inte det blir så faktiskt. Jo kanske om det inte börjar regna i och med att det blåser en del. Då torkar det nog upp lite men annars får vi nog ta det en annan dag.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar