lördag 8 oktober 2016

Åhhh denna underbara träning!

Taggad inför gymmet 

Denna underbara träning..den gör så himla gott för min sletna kropp.
Som jag skrev så vaknade jag med huvudvärk. Jag tog en tablett och försökte somna om..gick inte. Jag låg kvar men hade inte ro utan gick upp och tog Zeth på en runda.
Innan vi gick ut satte jag på kaffe och tog mina vanliga tabletter. Sedan var det bara att vänta på att första tabletten skulle börja verka. Och det gjorde den faktiskt (det är inte alltid den hjälper) och jag blev så lycklig. Huvudvärken blev mycket bättre fortare än jag vågat hoppas på så jag körde faktiskt iväg till gymmet och körde ett lätt cardiopass.

Först blev det crosstrainer i drygt 15 minuter, sedan StarTrac i dryga 20 minuter. Några magövningar, rumpa i luften och balans på pilatesboll. Avslut med min yoga.
Nu är jag hemma igen och ska dricka en kopp kaffe och få i mig något litet. Därefter är det vila resten av dagen. Detta känns härligt! Så glad jag är att jag kunde komma iväg och träna.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar