lördag 24 september 2016

Vi är ju verkligen bortskämda!

Tanken var att jag skulle sova länge, men ack så blev det inte. Vaknade strax efter 8 och kunde inte somna om. Det var lika bra att gå upp och ta Zeth på en runda.
Och det gjorde jag helt rätt i. Carpe Diem.. Fånga Dagen
Det kändes som jag verkligen fångade dagen, för vilket underbart väder vi har. Jag måste säg att vi verkligen är bortskämda med detta underbara väder vi har. Passa på att njuta till fullo medan det är så fint, för den ruskiga delen av hösten kryper snart på oss.
Men då kommer en annan mysfaktor..sitta inne med tända ljus och mysa. Det är hög mysfaktor det.

Än så länge skiner solen och det är 15 grader ute. Det är nice och jag njuter till fullo så länge det varar.

Senare i eftermiddag kommer Jörgen hem. Jag hade först tankar på att köra och träna nu på förmiddagen, men jag tror jag ska städa av lite hemma först. Jag måste ändå iväg och handla till middagen ikväll, så jag tänkte ta träningen i samband med det. Sedan får jag se om jag ska träna eller om städningen blir mitt träningspass. Det återstår att se.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar