onsdag 14 september 2016

Snart så!

Snart blir jag nog mormor igen. El har fått värkar men det har inte kommit igång helt och hållet. Eller det hade inte det igår kväll. Men snart så.. Så spännande.

Jag gick en mycket skön morgonpromenad med Zeth. Vilket underbart väder. Jag är helt hänförd över hur varmt det är i mitten på september. Och de som vet säger att det ska bli minst lika varmt idag som igår.





Det var meningen jag och Ulrica skulle träna nu på morgonen men hon vaknade med ont i halsen och då ska hon inte träna. Jag får se om jag gör något idag. Det blir inte nu på morgonen i alla fall.
J ska till tandläkaren kl 10 så då får vi morgonen hemma tillsammans. Ska jag träna gör jag det i samband med jag slutar istället. Jag har inte riktigt bestämt mig än.

Chefen åker på en minisemester idag och kommer hem på söndag, så dessa dagarna är det lite ändring i schemat. Egentligen skulle jag jobba kväll idag, men dels behövde Lisa byta och Marie är inte på jobb så då blir det förmiddag för mig. Men det gör inget. Det är bara kul att jobba olika ibland.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar