torsdag 8 september 2016

Man tar dagen som den kommer!

Denna morgon gick jag upp relativt tidigt. Jag började denna dag med att ringa min chef och gratulera henne. Jag t.o.m sjöng för henne. Men det gör jag alltid så det är inget nytt.

J ska vara på möte i stan hela förmiddagen idag och sedan kommer han hem så jag körde honom in så slipper vi betala hutlösa summor i parkering. Smart va?!
Sedan hem och ta Zeth på en runda direkt för han kom inte ut innan vi stack. Nu sitter jag med mitt kaffe och för ovanlighetens skull, lyssnar på radio.

Jag har inget speciellt bokat idag så jag tänkte ta dagen som den kommer. Egentligen ska jag jobba eftermiddag men det har jag ändrat på eftersom Marie är ledig idag och jag tar hennes pass istället.
Så det blir kväll för mig. Dessförinnan tänkte jag köra till gymmet och träna lite. Vilken dag jag har framför mig! Underbart!!

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar