måndag 5 september 2016

Lite upp och ner!

Måndag... ny vecka och absolut nya möjligheter. Så spännande. Nu kör vi!!

Gårdagen var en total vilodag. Jag gjorde inte många knop. Vi tog fram lasagne ur frysen så middag  ingen av oss behövde stå med det. Det var riktigt skönt att ha en total återhämtningsdag.
Det är inte över än. Smärtan är hög i kroppen och jag vaknade med huvudvärk, men det är mycket bättre än om jag inte vilat igår. Så det gjorde susen.

Natten har varit lite upp och ner däremot. Zeth har velat gå ut på baksidan säkert 5 gånger under natten.  En gång brukar han vilja gå ut så vi får gå upp och släppa ut honom men inte 5 gånger. J var uppe vid 5.30 imorse och gick ut med honom en runda. Sedan lugnade han sig. Han var dålig i magen så han har nog haft något på känn verkar det som. Lille plutten. Han har väl stoppat i sig något eller slickat på något ute i naturen som inte varit alltför bra för honom. Det är inte helt ovanligt.

Idag är det som sagt måndag och jag ska jobba kväll. Dessförinnan händer det väl inte alltför mycket. Jag ska iväg och träna med Ulrica nu klockan 10. Sedan ska jag nog iväg och handla lite senare annars är det inte så mycket som händer. Jag börjar veckan lugnt och fint.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar