fredag 16 september 2016

Fram och tillbaka!

El och D fick åka hem igår förmiddag men åkte tillbaka sent på kvällen igen. Det har varit ett evigt farande fram och tillbaka. Stackars dem. Men jag fick smsuppdatering av D för ca en timme sedan att nu är det "allvar". Hon har värkar hela tiden, så hon kommer nog föda under dagen.

Natten har varit helt ok. Jag har sovit relativt bra faktiskt, vilket har varit skönt. Solen skiner för fullt från en klarblå himmel och jag gissar det blir fantastiskt väder idag också. Härligt!
Zeth har fått sin lilla promenad och jag har precis fått i mig lite frukost.
Snart är det dags för Ulrica och mig att köra till gymmet och träna. Sedan ska jag jobba.
Föder El under förmiddagen, tidig eftermiddag så kommer vi nog att köra och hälsa på dem när J slutat jobba. Om vi får komma och hälsa på. Det vet man ju aldrig.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar