lördag 17 september 2016

En härlig lördag!

Inte riktigt lika varmt idag, men väldigt skönt ändå om jag får säga vad jag tycker. Och det får jag!

En glad tvåbarnbarnsmormor (oj vilket ord) vaknar upp till en molnig lördag. Men vad gör väl det när det är sol i sinnet?!
Tittar man på bilden kan man ju tycka jag är helt virrig, men när jag var ute var det inte molnigt, det blev det när jag kom tillbaka.

Jag tror att El och D kommer hem idag så vi ska eventuellt hälsa på dem i eftermiddag.
J ska först få lite massage. Tanken var att jag skulle iväg och träna under tiden, men jag tror jag hoppar över det. Jag har tränat två dagar i sträck och har lite högre smärta i ryggpartiet idag så jag hoppar nog träningen så länge. Jag väntar nog till imorgon. Och bara tar det lugnt idag.

Men mina sköna promenader med Zeth låter jag absolut inte bli. De måste bli av och blir det också.
Den första för en stund sedan. Och nu sitter jag och njuter av mitt kaffe med mannen i mitt liv framför mig. Det är mys på hög nivå det.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar