måndag 26 september 2016

Det börjar med en tur!

Måndag.. ny vecka.. nya möjligheter..
Visst är det härligt? En ny, helt orörd vecka med massor av möjligheter. Nu tycker jag vi kickar igång denna härliga vecka.

Den börjar för mig med en tur strax efter 7 på morgonen till Peugeot i Malmö för att lämna bilen på service. Jörgen hämtar mig där och vi kör till hans jobb för att släppa av honom.
Sedan hem..sätta på kaffet som jag redan förberett och direkt ut med Zeth på en riktigt skön morgonpromenad. Vädret är ju bara helt underbart. Där är väl inte mycket att klaga på där tycker jag.

Hemma igen sätter jag mig och bloggar och dricker mitt morgonkaffe. Mysigt, mysigt. Love it!

Det är måndag vilket innebär att jag jobbar kväll. Jag har inget annat planerat under dagen, så jag ska bara ta det lugnt idag. Kanske att jag tvättar en maskin tvätt, men inte mycket mer.
Jag har planer på att köra och träna, men jag har inte bestämt mig för när. Det blir när det blir.
Senare i eftermiddag ska jag ju in och hämta ut bilen, plus köra och hämta Jörgen men det blir nog i samband med jag ska jobba gissar jag.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar