söndag 11 september 2016

Det är verkligen sant!

Godmorgon söndag!

Borta bra men hemma bäst!
Ja det är verkligen sant. Det var jättemysigt att vara hos mamma och pappa men sova i sin egen säng slår ingenting. Det är faktiskt det bästa för min kropp.
Jag hade så ont hela dagen igår och har det fortfarande men sova i sin egen säng är alltid det bästa.

Morgonpromenaden med Zeth är klar. Jag låg i sängen och lyssnade på hans mage och tänkte att jag får nog gå ut med honom om han inte ska börja gnälla snart. Jag tror nog han behöver göra både nummer 1 och 2. När vi varit hos mina föräldrar får han oftast en del gott och det klarar inte hans mage alltid av. Han blir dålig i magen och han börjar klia sig mycket.




Jag har funderingar på att köra och träna men inte riktigt än. Jag måste nog ta det lite lugnt först och vila kroppen lite. Sedan ska jag nog köra och träna. Det blir en lugn söndag. Som så många andra och det är så skönt. Det är verkligen en dag att ladda alla batterier för kommande vecka. Perfekt!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar