torsdag 15 september 2016

C'est la vie!

Det har varit en riktig skitnatt. Sovit som en kratta och haft hög smärta. Och varje gång jag vaknat har jag kollat mobilen för att se om det funnits något sms från El eller D.
Jag smsade honom nu imorse och fick reda på att hon fick morfin inatt när de kom in så hon har sovit större delen av natten. Skönt för henne. De är nu inlagda så jag tror jag kommer bli mormor under dagen. Jag hoppas det.

Morgonpromenaden i ett helt fantastiskt väder är avklarad.
Ja... vilket väder vi har. Jag är helt stum. Och det ska bli varmt idag också. Snart nog kommer höst och rusk så jag passar på att njuta till fullo av detta underbara väder vi har just nu.

Egentligen skulle jag på kreativa själars afton ikväll, men jag måste jobba så det går tyvärr inte. Jag är så ledsen över det, men c'est la vie. Det är inte mycket att göra något åt. Ledsamt dock för jag hade mer än gärna träffat tjejerna. Nästa gång tjejer...

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar