torsdag 18 augusti 2016

Varför?!

Jag vaknade kl 04.30..varför?! Ja det kan man lugnt fråga sig. Det frågade jag också men fick inget svar. Det var helt omöjligt att somna om. Men jag vägrade gå upp. Jag somnade om vid 7.45 och då somnade jag med huvudvärk. Vaknade någon timme senare med huvudvärk.
Så det blev ingen träning idag. Inte än i alla fall. Jag får se hur det blir senare.

Regnmolnen hänger tunga över himlen, men på sina ställen är det lite ljusare. Vi får väl se om solen bryter igenom under dagen.

Vi ska till Västra Strös sakletare idag. Det är en sorts loppisbutik som ska lägga ner så de har 50% rea på allt i butiken utom fast inredning. Klart man ska dit och kolla då.
Annars har vi faktiskt inte något bokat på vår semesteragenda för denna dag. Vi tar det som det kommer.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar