lördag 27 augusti 2016

Vad gör väl det?!

Jag vaknar upp innan klockan ringer. Ligger och drar mig en liten stund och sedan går jag upp.
J sover fortfarande. Jag tittar ut genom vardagsrumsfönstret och konstaterar att det säkert blir underbart väder idag också. En liten aning blåsigt men vad gör väl det?!
Jag tar på Zeth selen och vi går ut i lördagsmorgonen. Helt underbart.

När vi druckit vårt morgonkaffe och gjort oss iordning ska vi köra  in till stan. J behöver införskaffa saker till scouterna och vi ska äta frukost i stan tänkte vi. Sedan ska vi och hämta El för idag bär det av till syster min för kalas. Hennes yngsta har fyllt år och ska ha kaffekalas i eftermiddag.

Senare ikväll ska vi hem till bästa Eva och Rickard för lite gott snack. Det ska bli trevligt.
Min tanke var att jag skulle träna idag men det hinner jag faktiskt inte, så jag tar det imorgon istället. Det blir bra det med.
Men än så länge ska jag njuta av denna härliga lördag.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar