söndag 14 augusti 2016

Vad gör väl det?!

Det blåser bra idag men vad gör väl det? Det är härligt väder ändå. Solen skiner emellanåt och det är inte kallt ute. Jag njuter likväl.

Huvudvärken är bättre idag. Det tog hela dagen igår att försöka mota bort den, men det gick inte helt. Men den är som sagt bättre idag. Skönt det.
Jag har funderingar på att köra och träna, men har inte riktigt bestämt mig än. Det blir inte än i alla fall.

När vi gjorde pizza igår, gjorde vi lite extra deg (vi gör i stort sett alltid degen på sconesdeg) så jag tänkte jag skulle baka ut en del av det så vi kan ha scones till frukost. Det låter väl gott?!

Grannarna ett hus bort blev föräldrar (för andra gången, de har lilla Matilda sedan 6 år tillbaka) igår till en liten pojke. Han föddes nästan en månad för tidigt. Grattis Anna och Marcus!!

Det suger i kaffetarmen så morgonkaffet är upphällt och nu ska jag njuta en stund. J sover fortfarande. Har man semester så har man.

Ha det gott
Lene






1 kommentar:

  1. Hoppas ni är nöjda med semestern, jag har fölt er på Instagram! Klart du inte varit lika aktiv på andra bloggar, du har ju semester:)! Borta bra men hemma bäst?

    SvaraRadera