måndag 1 augusti 2016

Snart är det semester!

Godmorgon måndag. Ny vecka..nya möjligheter. Så sant så..

Och jag går in i sista arbetsveckan innan två veckors semester tillsammans med min älskade make.
Plus att idag går vi in i augusti månad. För mig är det sista sommarmånaden, men numera stämmer inte det riktigt. September kan många gånger vara lika fin som augusti. Nåja, det lär väl visa sig om det blir så även i år. Men än så länge är vi i augusti.
Jag kan också konstatera att det är exakt 4 månader tills jag fyller år. Haha bara lite onödig info.

Jobba ikväll står på schemat. Men inte så mycket mer. J är ledig idag och börjar inte jobba förrän imorgon. Han ska iväg och köpa lite byggmaterial för han har lite ideér som han ska förverkliga till vår semester.

Ha det gott
Lene



Ena hörnet av altanen.

1 kommentar:

  1. Så härligt för dig att ha semestern i sikte . Och även din födelsedag. hihi. Fast ibland vill man glömma alla åren som går så fort. Jag gillar din hörna på altanen. Den är verkligen en skön oas.
    Kram Eva

    SvaraRadera