fredag 5 augusti 2016

Snart är det dags!

Godmorgon fredag.. Godmorgon sista arbetsdagen innan semester.. Me like

Idag jobbar jag förmiddag och när jag slutat ska jag köra några ärenden. Därefter blir det hem och ta det lugnt innan jag ska iväg och träffa två vänner, Carina och Marie, varav Carina om några månader ska åka tillbaka till Australien där hon tidigare bott i 20 år. Så vi har bestämt oss för att träffas innan hon åker. Vi träffas inte så värst ofta så det ska bli kul.

Jag tror faktiskt att det är vad som händer denna eminenta fredag. Däremot så börjar jag dagen som jag alltid börjar den... med en morgonpromenad med Zeth. Härligt väder, inte direkt sol, lite blåst men härligt. Och nu sitter jag med min kopp kaffe och njuter innan jag kickar igång dagen på allvar.
Helt underbart! Det är den absolut bästa starten på dagen jag kan tänka mig.

Ha det gott
Lene




1 kommentar: