lördag 13 augusti 2016

På hemmaplan!

Nu är vi hemma igen. Vi kom hem igår kväll vid 21-tiden. Dönade ner i soffan efter en dusch och sedan gjorde vi inte så mycket mer. Sova i egen säng var riktigt nice.
Jag har sovit bra inatt men vaknade med huvudvärk och den håller fortfarande i. Inte så kul, men vad kan man göra? Det blir till att ta det lite lugnt idag. Vi måste handla lite annars ska vi nog inte göra så mycket.

För att summera denna veckan så har vi haft det helt fantastiskt skönt. Det är klart det är lite drygt att sitta mycket i bilen vilket det ju faktiskt har varit, men det har fungerat ändå. Vi har tagit många mikropauser så jag har fått möjlighet att sträcka på mig och "göra något annat".
Vilka upplevelser det har varit. Så vacker natur. Vi har upplevt både sol, regn, blåst, snö, kyla, en del värme. Fantastiskt!!

Min tanke är att jag ska köra iväg och träna lite imorgon om allt går som det ska. Dock ska jag inte göra så mycket idag tror jag. Tvätta lite måste jag göra i alla fall.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar