onsdag 31 augusti 2016

Hösten närmar sig!

Hej och hå, vad tiden går. Idag är det den sista augusti. Jisses. Nu är det bara 4 månader kvar av detta året. Enligt mig går vi officiellt in i den första höstmånaden imorgon. Men det är inget som säger att det verkligen är en höstmånad. Det är många gånger september är riktigt varm och fin. Den som lever får se.

Idag händer det en del. Jag ska iväg med chefen under dagen. Vi ska dels äta lunch ihop och sedan ska vi iväg och titta på tröjor för personalen. Det ska bli spännande.
Innan jobb ska jag iväg till mitt gamla arbete och träffa en tjej där som har ett par skor jag ska titta på och prova. Sedan bär det av för att jobba. Ungefär så ser min dag ut. En spännande dag!

Men som vanligt börjar morgonen med en skön promenad med Zeth. Det är riktigt skönt väder ute. Jag vet inte riktigt om det ska bli sol eller regn idag, men det lär väl visa sig kan jag tänka.




Nu sitter jag med mitt kaffe och njuter en stund. Jag kommer få en leverans av tvättmedel vid 10 så jag var tvungen att komma upp i tid.

Jag vill ju även visa hur min stund hos frissan igår gick. Jag måste berätta att det är en frisyr "in progress". Den är inte helt klar än. Man måste ibland forma och först efter några klippningar så blir det som man tänkt. Jag får se om jag vill ha det så. Just nu känns det lite sisådär men det är väl bara för att jag inte är riktigt van att ha det så här. Nåja, det går säkert bra. Annars kan jag ju alltid bara ändra det.

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Snygg frisyr! Och höst känns helt ok för mig, jag har haft en sådan lång och fin sommar. Jag gillar äppelplock, skogspromenader, kräftskivor och tända ljus!

    SvaraRadera