måndag 29 augusti 2016

Helgen är över!

Hegen är över och en ny vecka, med nya möjligheter tornar upp sig framför oss.

Det är inte lika stort skådespel på himlen idag som det var igår morse. Men molnen finns där.
Det blåser och är molnigt. Man undrar om det ska börja regna snart eller vad.
Men det gör inte så mycket. Det är varmt ändå och jag njuter av morgonen.

Jag låg faktiskt kvar i sängen lite längre idag. Jag kände att det kunde vara skönt och det var det.
Nu är jag dock uppe och igång. Eller ja, jag dricker mitt kaffe efter en skön runda med Zeth.

Jag ska köra lite ärenden under dagen. Eller ja jag ska köra ett ärende och jag ska lämna in bilen för tvätt. Det är mina ärenden. Det blev lite ändringar på mina arbetstider idag men det gör inget för som det blir nu så kommer jag hem lite tidigare. Skönt.
Eftersom jag tränade igår så får jag se hur det blir idag. Kanske, kanske att jag ställer mig på StarTracen och trampar lite. Man vet aldrig med mig.

Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar