måndag 15 augusti 2016

Fortfarande semester!

En lugn och skön måndag morgon..solen skiner, det blåser lite.
Jag ligger i sängen och morgnar mig, funderar på vad dagen har i sitt sköte. Då kommer jag på en sak. Jag har fortfarande semester! En hel skön veckas semester till. JIPPI!!
Jag går upp, tar på mig, gå på toa och fixar sedan kaffe. Kopplar Zeth och beger mig ut på vår gemensamma morgonrunda. Vilken härlig runda. Solen skiner och det är varmt och skönt.
Väl tillbaka i hemmet sätter jag mig med en kopp kaffe framför datorn och börjar blogga. J sover fortfarande. Så börjar min sista semestervecka och det känns härligt. Egentligen är det väl inget konstigare med denna morgonen än andra morgnar förutom att jag har semester men den känns så skön. Nu ska jag njuta.

Och snart ska jag iväg till gymmet med fina Ulrica. I eftermiddag ska vi hem till svärmor och hjälpa henne med lite saker. Annars inget annat planerat. Skönt det med tycker jag.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar