onsdag 24 augusti 2016

En dålig natt blir till en bra dag!

Jag har sovit urdåligt inatt. Vänt och vridit mig och haft så ont. Också vaknar jag upp till huvudvärk.
Men vilken fantastisk morgon det är! Solen skiner, det blåser nästan ingenting och det är varmt och skönt. Helt fantastiskt. Det överväger att jag har ont.
Så...på med paltorna och ut en lång runda med Zeth. Då blir vi båda glada.




Nu sitter jag med mitt kaffe och bara njuter. Av fåglarna sång utanför altandörren som är öppen. Av att det är en härlig morgon och det blir en njutning under dagen. Kan det bli bättre?! Jag tror nog inte det. Inte just nu i alla fall.

Idag ska jag luncha med fina bloggvännen Kajsa. Det ska bli så trevligt. Jag passar på att göra lite ärenden innan vi ska träffas. Att förena nytta med nöje sägs ju vara bra i vissa lägen. Detta är nog ett sådant läge för vi ska träffas på Emporia (stort köpcentrum i Malmö) och det är dit mina ärenden ska ta mig. Jag är nästan aldrig där så nu passar jag på att göra det jag behöver där.

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Visst är du värd en dag med guldkant efter en sådan natt! Trevlig shopping!

    SvaraRadera