tisdag 2 augusti 2016

Det är så vackert!

Gud vad jag älskar naturen. Jag älskar att ta bilder på den, jag älskar att gå i den, titta på den. Det är så vackert! Men det märks väl i och för sig. Du får se en hel del naturbilder när du går in här och hälsar på. Vilket jag är mycket tacksam att du vill göra.

Idag är det tisdag. Lite kyligare nu på morgonpromenaden, men ändå väldigt friskt och skönt.
Det blir nog en bra dag. J jobbar resten av veckan, så det var upp tidigt för honom imorse.
Ja det var upp tidigt för mig med för jag ska iväg och träna med Ulrica innan jobb. Det ska bli riktigt härligt faktiskt om jag får säga vad jag tycker. Och det får jag. Jag känner att jag behöver träning. Jag har hög smärta och är stel, så det behövs. Och denna veckan är sista chansen för ordentlig träning innan vi åker iväg. Så jag får passa på. Jag tror nog att det blir en ordentlig genomkörare idag.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar