onsdag 3 augusti 2016

Det är ju mitt i veckan!

Godmorgon onsdag...

Lillördag..det är ju mitt i veckan...redan?! Jisses. Ja tiden går fort.

Idag är jag trött som jag vet inte vad. Jag har sovit dåligt inatt pga smärta.
Men jag låg kvar i sängen lite längre och gick upp strax innan 9.00. Jag är lika trött för det känns det som. Det är inte mycket att göra något åt.

Idag ska jag iväg på en del ärenden inför semestern. Där är en del jag måste handla och jag måste växla pengar mm. Innan jag börjar detta äventyr ska jag inom och hämta El för hon ville följa med.
Lite sällskap är ju alltid trevligt.

Men först var det morgonprommis med Zeth och den är avklarad. Skönt väder även om det blåser lite. Man märker att det inte är lika varmt nu som det varit. Det kanske kommer tillbaka, det vet man aldrig.

Just nu sitter jag och dricker mitt kaffe i godan ro och bloggar, ska läsa lite bloggar och lite annat.
Sedan börjar dagen på allvar. Lugn och fin start..precis som det ska vara.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar