torsdag 4 augusti 2016

Det är inte kallt!

Igår regnade det en del och jag har tvätt hägnade ute. Är det en kombo som passar? Njaaae tror inte det. Men vad ska en kvinna göra när det inte finns något annat alternativ att torka tvätten just nu? Då hänger jag ut den. Jaja den torkar snart.
Enligt väderleksinfon ska det inte regna förrän vid 15 i em så jag hoppas att tvätten torkar tills dess.
Lite onödigt vetande, men nu är det sagt.

Idag är det torsdag, näst sista dagen på jobb på två veckor. Och jag jobbar förmiddag så jag ska snart göra mig iordning.

Men.. first thing's first.. Morgonprommis är avklarad. Man kan inte påstå att det är kallt ute. Det blåser, men nej, kallt är det inte. Riktigt skönt faktiskt.
Och nu sitter jag med mitt morgonkaffe och njuter av lugn och ro. En stund till. Jag älskar mina lugna, sköna morgnar. Det är som balsam för själen och en perfekt start på dagen.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar