lördag 6 augusti 2016

De sista förberedelserna!

Nu är det nära..sista dagen hemma sedan bär det av till Norge. Det ska bli så spännande.
Jag hoppas bara att min kropp håller. Att jag kommer få högre smärta det räknar jag nästan med men jag hoppas ändå att den kommer hålla sig på en nivå jag fixar och att jag kan hålla den i schack så den inte blir för hög, så vi blir tvingade att ta oss hem. Men som sagt, jag måste testa. Vi har knappt varit någonstans sedan jag blev sjuk och definitivt inte åkt på semester. Så nu måste jag testa.
Jag har förberett mig med mycket träning i veckan. Kortare pass men många dagar. Håll nu tummen för mig.

Idag är det sista förberedelserna. Vi ska in och handla det sista och sedan hem och packa det vi kan packa.
I eftermiddag kommer El och D hit och hälsar på och säger hej innan vi åker. Em och M kommer också hit och ska hämta kandelaber och ljusstakar de ska låna.

J tog Zeth på morgonrundan så det behövde inte jag. Nu sitter jag (som vanligt) och njuter av mitt morgonkaffe. Detta är livet!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar