tisdag 16 augusti 2016

Älska livet!

Man måste bara älska livet!
Alla  har vi våra problem och en del har sjukdomar, men man kan inte annat än älska livet. Jag är lyckligt lottad.. Jag har en fantastisk man som jag älskar över allt annat. Min älskade vovve Zeth gör vardagen till en glädje. Mina fina, älskade barn och deras familjer. Mina föräldrar som alltid finns där för mig. Alla vänner, mitt jobb, mina fina arbetskamrater. Som jag sa, jag är lyckligt lottad och jag älskar livet! Så då fick jag det sagt. Känns skönt.

Tisdag..vad gör vi med denna dagen? Ja du, jag har faktiskt inga planer för denna dagen. Smärtan i armarna, nacken, axlarna och huvudet är rätt hög så jag ska nog bara vila mig idag tror jag.
Det är vila från träning idag i vilket fall som.

Morgonrundan med Zeth är avklarad och han ligger inne hos J och de sover båda två.
Mitt kaffe är upphällt och jag njuter av morgonen...lugnet. Visst är det härligt?!

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Man har väldigt lätt för att gänlla över småsaker ibland och ser inte alla saker som man faktiskt kan vara tacksam över. Man, eller jag i alla fall, behöver påminna mig om det ibland.
    Kram Helén

    SvaraRadera