onsdag 6 juli 2016

Visst är det en charm i det också!

Men jisses som det regnar och blåser.
Men jag måste erkänna att jag tycker det har sin charm det med. Visst man blir blöt och det blåser som fanken, men har man som jag hade lång regnkappa och gummistövlar så blir du inte så blöt. Och det är skönt och friskt att komma ut på en promenad. Jadå, man ska se positivt i allt.

Denna dagen är tanken att El och jag ska köra iväg några ärenden under dagen och så ska jag jobba ikväll. Det blir inget sittande på altanen här inte.
Jag är i valet och kvalet om jag ska träna idag, men jag får se hur det blir när jag närmar mig att jag ska börja jobba. Just nu har jag på tok för ont i huvudet för att jag ska kunna träna, men det kan ju som bekant ändra sig. Annars kanske jag tar det i samband med att jag ska sluta för kvällen. Nåja, vi får se.

Just nu sitter jag och njuter av att vara inomhus och dricka mitt morgonkaffe. Snart kan dagen börja..

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar