söndag 24 juli 2016

Sköna söndag!

Uppe...varit ute med Zeth.. och nu sitter jag med mitt kaffe, njuter av en stilla, tyst söndag morgon.
När jag druckit upp ska jag ta på mig och hämta upp fina grannen Ulrica för vi ska iväg och köra ett lätt pass på gymmet. Det känns riktigt bra tycker jag.

Jag har fått sova bra inatt, inte vaknat så många gånger och inte känt så hög smärta så det har gjort susen. Denna värmen gör gott för min smärtpåverkade kropp. Tyvärr ska den ju inte fortsätta så länge till enligt de som vet, men jag njuter i fulla drag så länge det håller på.

Inte lika varmt nu på morgonen som igår men tillräckligt varmt och det känns att det kommer bli varmt under dagen. Det ska ju upp mot 27 grader även idag. Wwwiiiii me like!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar