lördag 2 juli 2016

Regnet det bara faller ner..!

...Men vad gör väl det?! Det är lördag och vi är båda lediga. Nice.

Efter en fantastiskt mysig kväll igår tog vi faktiskt taxi hem och det var sent. Men det gjorde inget. Med en mysig kväll i minnet gick vi och lade oss med leenden på läpparna. God mat, god dricka och gott sällskap. Det kan ju knappast bli bättre.

Idag är en ny dag och nu tar jag tag i denna dagen. Även om regnet strilar ner nu så regnade det inte när jag var ute med Zeth för några minuter sedan. Det började faktiskt regna när jag kom in igen. Ibland ska man ha tur.
Så nu sitter jag här med mitt morgonkaffe, bloggar och tittar ut genom fönstret emellanåt. Det är mysigt det med.

När J går upp ska vi plocka iordning här hemma och sedan ska jag iväg och handla till kvällen. Då kommer nämligen bästa Eva och Rickard hit. Det blir inte grillat ikväll utan vi ska ha lasagne har vi bestämt. Med en god sallad till. Mums vad gott!

Men first things first som de säger i England. Jag börjar med att inta mitt kaffe.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar