fredag 1 juli 2016

Ja..ibland blir det så!



En grå, mulen, regnig morgon..men vad gör väl det när det är fredag. Fredag!!

Det har varit en skitnatt med smärta och mycket konstiga drömmar när jag väl sovit.
Och jag vaknade inte på bästa sätt. Kroppen smärtar och jag är så enormt trött. Men det är sjukdomen i ett nötskal så det är inte mycket att göra något åt.
Jag funderade igår kväll på om jag ska ställa mig på trampmaskinen en stund idag, men det får jag se när jag kommer till gymmet om det blir något med det. Som det känns nu blir det inget med det men man vet aldrig.

Just som jag sa..fredag. Vad händer då? För egen del så ska jag såklart jobba. Också är vi bortbjudna till svägerskan med familj ikväll och det ska bli himla trevligt. Mycket mer denna dag har jag faktiskt inte tänkt mig. Det räcker väl?!

Morgonpromenaden har jag naturligtvis avverkat och även om det inte är det bästa vädret är det väldigt skönt ute. Tycker jag i alla fall, men jag är ju lite konstig, eller vad säger du?!
Men det är faktiskt som det sägs.. det finns inget dåligt väder..bara dåliga kläder. Klär du dig rätt, så spelar inte vädret någon roll

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Men fy... Nu skäms jag som bloggvän om jag missat något... men vad är det för sjukdom du har...? Min man har ledgångsreumatism sen ca 14 år tillbaka och det låter ganska bekant.. Hoppas du mår bättre och har en medicinering som fungerar.
    Stor kram till dig min vän!
    Jessica

    SvaraRadera