tisdag 26 juli 2016

Ingen sol?!

Molnen ligger tjocka på himlen och det är ingen sol just nu. Men det skulle inte vara så soligt idag heller. Dock fortfarande varmt tycker jag.
Jag och Zeth hade en skön morgonpromenad som inte var så svettig som tidigare dagar.
Men gud vad trött jag är idag. Jag har sovit relativt ok inatt men är ändå trött som jag vet inte vad.
Nåja, det är bara att ta sig upp och göra det man ska.

Jag får se om jag ska träna idag. Kanske att jag trampar lite på trampmaskinen efter jag slutat jobba, men jag har inte bestämt mig än. Jag ska träna med Ulrica imorgon så jag får se. Jag känner efter när det börjar närma sig.

Annars har jag inte mycket inbokat idag. Jag ska och handla lite när jag slutat men annars är det lugnt. Jag tror ju inte det blir något bad för min del idag. Känns inte så just nu i alla fall.





Igår gjorde jag en riktigt smarrig sallad. Chevrésallad blev det.
Småbladig sallad (köpt färdigblandad i påse), mammas hemmaodlade gröna paprika och även hennes gurka, körsbärstomater, hemmakokta rödbetor, hackade valnötter, chevré och överst ringlade jag lite agavesirap. Så underbart gott.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar