fredag 29 juli 2016

Ibland ändras ens tankar!

Min tanke var att Ulrica och jag skulle iväg och träna nu på morgonen, men jag vaknade med känningar i halsen och höfterna/ljumskarna bråkar fortfarande med mig så jag fick snällt ställa in träningen. Ibland vaknar jag med känningar i halsen, men när jag varit uppe en stund och liksom kommit igång så går det över. Men jag vågar inte chansa och träna direkt på morgonen när jag vaknar med det. Det är bara onödigt. Så jag får i så fall se lite senare om det går över eller inte.

Men lika glad för det är jag.. Det är fredag och snart börjar helgen. Imorgon natt kommer min älskling hem och snart nog ska jag bege mig till mitt älskade arbete. Det är absolut skäl nog att vara lika glad ändå tycker jag.

Vad händer annars idag? El är hos mig i dagarna. Vi gräsänkor håller varandra sällskap. Så ikväll ska vi äta en god middag och bara mysa.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar