söndag 31 juli 2016

Han är hemma!

Solen skiner och det är fantastiskt fint ute.Varmt och skönt, blåser knappt någonting.
Men morgonen smolkas ändå av smärta. Jag skulle träna med Ulrica på förmiddagen, men jag får skjuta på det lite pga min vänstra sida och nacken. Men skam den som ger sig. Jag kommer igen!
Vi sade att eventuellt skulle vi göra ett nytt försök i eftermiddag. Så kanske ändå.
Nåja, jag har tränat tre dagar denna veckan så jag är nöjd ändå.

J kom  hem tidigare än de trott igår. Han var hemma redan strax innan 23.30. Så skönt att han är hemma. Och i dag kommer D hem så då blir El också "hel".
Summa summarum så har det varit en bra vecka. Jag är en av de människor som anser att det faktiskt är nyttigt för förhållandet att man är ifrån varandra lite emellanåt och jag har absolut inga problem med att han är iväg och jag är själv. Det är klart jag saknar honom och att det är superskönt när han är hemma igen, men jag "lider" inte av att vara ifrån honom. Jag passar på att njuta av min ensamhet. Det är ju det enda jag kan göra egentligen. Varför ska jag gå och må dåligt för att vi inte är tillsammans 24/7? Att han inte är hos mig. Han kommer ju hem igen och då får vi vara tillsammans. Nej, jag anser att det bara är nyttigt för förhållandet. Vi har hållit i snart 32 år och vi har i stort sett alltid gjort så här. Sen säger jag inte att det är det som gjort "det", men det har säkert inte skadat heller.

Nu ska jag njuta av resten av denna söndagen och bara vara med min man.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar