måndag 11 juli 2016

Det blir ingen dag på stranden!

Herre jissanes vad det regnade och blixtrade inatt. Inte mycket knallar men jisses vad det blixtrade. De kom direkt efter varandra, hur länge som helst kändes det som. Där var ju ingen som kunde sova då. Inte vi i alla fall. Så när J's klocka ringde imorse var man lagom mör kan jag tala om.
För mig blev det dock lite sovmorgon. Jag hade satt klockan på 8, men när den ringde låg jag var i sängen en stund till för idag har jag inget speciellt inbokat och tänkte bara ta det lugnt.
Jag ska iväg och hämta ett paket som ligger och väntar, that's it.

Det blev en skön morgonpromenad för nu skiner solen emellanåt (det regnar i varje fall inte). Blåsigt men härligt ändå.
Och nu sitter jag vid datorn och bloggar, njuter av morgonen och dricker mitt kaffe. Snart kan dagen börja..

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar