fredag 15 juli 2016

Bröllopsdags!

Godmorgon fredag!

Vi är bjudna på bröllop! Em och M ska gifta sig i september och det ska bli så kul. Så härligt att de ska gifta sig.
Mamma hade med sig inbjudan igår när hon kom hit och på kvällen när J också var hemma så öppnade vi det tillsammans. Vår äldsta dotter ska gifta sig!!





Men än så länge är det bara juli, så vi får vänta lite till.
Det händer mycket nu i höst, eller rättare sagt i september.  Em ska gifta sig den 3 september och El ska får sitt första barn, beräknat den 22 september. Livet är härligt!

Fredag och sista arbetsdagen. Jag jobbar förmiddag idag. Egentligen är det eftermiddag men jag hade först planerat vaxning på morgonen så jag bytte men nu blir det ingen vaxning pga hennes son har brutit handleden och de var på akuten halva natten, så jag får ta det nästa vecka. Men jag jobbar förmiddag ändå. Sedan ska jag iväg och köpa säckar så vi kan få ner allt spill från J klippte häcken igår. Trädgårdstunnan räcker inte på långa vägar.

Ikväll ska vi hem till grannarna och äta lite gott, snacka lite. Det ska bli trevligt.

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Åh, bröllop är väl det bästa som finns❤️! Antar att barnbarn hamnar rätt högt upp på listan också:)!

    SvaraRadera