lördag 23 juli 2016

Arla morgon och gräsänka!



Det är arla morgon och jag är uppe. Men det är av en anledning jag är uppe redan. J åker ju på scoutläger idag och är borta hela veckan, så jag fick gå upp för att köra honom ner till scoutlokalen. De ska åka gemensam buss upp till Vässarö och därför träffas de så pass tidigt. Det tar ju tid att åka bussen dit.

Jaha då är jag gräsänka i en vecka..vad ska jag då göra?
Jo jag tror faktiskt jag börjar med att träna. Egentligen skulle Ulrica med men hon mår inte bra stackaren så hon hoppar över idag.
Men först och främst börjar jag denna dagen som jag brukar börja mina dagar...en morgonpromenad med Zeth. Och jisses vilket underbart väder det är redan. Det kommer att bli fantastiskt idag. Njut...bara njut.





När jag är klar på gymmet ska jag köra ett ärende, men vet du..därefter ska jag inte göra ett enda dugg mer idag. Jag ska bara slappa och ta det lugnt. Njuta av en fantastisk dag.
Jag vet inte ens vad jag ska äta ikväll, men det ordnar sig nog.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar