måndag 4 juli 2016

Ännu en sådan dag!

Det ser minsann ut att bli ännu en sådan dag idag. En upprepning av gårdagen. Nu är det sol och fint väder (kanske lite blåsigt) och senare om man tror på de som vet så ska det regna.
Jag är i valet och kvalet om jag ska tvätta en maskin tvätt eller inte. Hmm.. nåja, vi får väl se.

Måndag innebär ny vecka, med nya spännande utmaningar. Vad händer denna veckan? Säkerligen något spännande. Många har semester, men inte jag. Jag får vänta med min semester tills alla andra har haft den. Min semester är inte förrän i augusti. Men jag har ju själv valt det så jag säger inget. Det är lugnt.

Denna måndag ska jag inte göra något speciellt under dagen. J jobbar 14-22 hela veckan, så han är hemma på förmiddagarna. Umgås med honom varje förmiddag är ju inte helt fel.
Ikväll jobbar jag och dessförinnan ska jag köra iväg ett ärende. That's it.
Eventuellt att jag kör inom gymmet och tränar lite i eftermiddag, det får jag se.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar