lördag 18 juni 2016

Varannadag?!

Är det varannandagsväder nu igen? Det verkar inte bättre.
Det har inte regnat än men det hänger i luften. Solen tittar fram emellanåt men den håller sig inte framme. Och det blåser en hel del. Nåja..

Idag ska J klippa gräset (om det inte regnar) och strax efter lunch kör vi hem till bästa Micke och Nina för en trevlig eftermiddag/kväll med dem.
De bor inte i lilla Klågerup längre utan bor tillfälligt i sin stuga i Röstånga så det blir lite längre att ta sig dit. Om några veckor flyttar de in i sitt nya boende i Veberöd. Men det vet jag inte om det blir närmare. Men vad gör väl det när man ska till underbart sällskap.

Idag firar J och jag 22-årig bröllopsdag. Ja jisses vad tiden går fort. Jag älskar dig härifrån till evigheten min älskling.


J och jag på El student 2014


Promenad med Zeth har det naturligtvis också blivit. Det är ju ett måste!
En skön, lugn promenad i vacker natur. Gud vad jag älskar vår fina natur.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar