onsdag 15 juni 2016

Träning - jodå!

WWWIIIII det blev träning ändå. Huvudvärken blev bättre snabbare än jag trodde så det blev en tur till gymmet för att köra lite cardio.
Det blev crosstrainern i 10 minuter som uppvärmning. Sedan körde jag på trampmaskinen drygt 30 minuter. Jag slog PB på tiden när jag kommit upp i 100 våningar. Rätt så nöjd faktiskt. Så här såg det ut i "halvlek"



Och här har du slutresultatet. Jag är riktigt nöjd med tanke på vilken huvudvärk jag hade imorse.




Det blev även lite balansövningar på pilatesbollen och situps (raka som sneda) med såväl pilatesboll som 5 kg medicinboll. Avslut med min yoga.



När jag var klar där körde jag och handlade och sedan hem och äta, ut med Zeth och nu har jag slagit ner rumpan i fåtöljen på altanen. För nu skiner solen emellanåt och det är varmt och skönt.
Vilken härlig dag det har blivit.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar