onsdag 22 juni 2016

Soooolen..så glad jag blir!




Från en klarblå himmel skiner solen så mycket den kan på oss när vi är ute på morgonpromenaden. Inte en vindpust känner jag och det är varmt och skönt.
Och snart ska jag iväg och träna med bästa Ulrica. Det ska bli härligt. Kan det blir så mycket bättre?!
Jag tror nästan inte det.

Vet du..naturen och vädret ger mig så mycket inspiration och pepp för att många gånger orka. När smärtan är hög och jag i stort sett inte vill någonting utan bara ligga och egentligen tycka synd om mig, så kan jag alltid gå ut en runda, eller ibland räcker det att jag ställer/sätter mig på altanen så kommer mitt jävlaranamma tillbaka. Visst är det fantastiskt?!

Jobba kväll är det som gäller men innan dess har jag lite att pula med. Det blir en bra dag detta.
Eller vad tror du? Jag tror fullt och fast på detta.

Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar